שלושה יתרונות של גישור בין בני זוג

שלושה יתרונות של גישור בין בני זוג

מספר סיבות עשויות להוביל אותך לבחור בגישור בין בן/בת זוג. הנה כמה מן היתרונות של גישור. המשך לקרוא כדי לברר אם זה מתאים למשפחה שלך. לאחר מכן, למד כיצד לבחור עורך דין לתהליך הגישור. מתווך עוזר לך ולבן / בת הזוג שלך לחקור את האפשרויות שלך וליצור פתרון מותאם אישית. להלן שלוש סיבות מדוע גישור בין בני זוג עשוי להיות מתאים לך. אם הנישואין שלך נגמרו, גישור עשוי לעזור לך ולבן / בת הזוג שלך להגיע להסכם טוב יותר.

מה היתרון של גישור?

זוגות שבוחרים לתווך הגירושים שלהם בדרך כלל בסופו של דבר בתנאים טובים יותר ממה שהם היו אחרת להשיג על ידי התדיינות. עם זאת, יש חסרון משמעותי אחד של התדיינות משפטית: לעתים קרובות זה גורם לעוינות מתמשכת וטינה בין הצדדים. היתרון העיקרי של גישור הוא בכך שהוא יכול לתת את הטון למערכת יחסים טובה יותר בין הצדדים, מה שיכול לעזור להם להורה משותף בצורה הרמונית יותר. מחקר ארוך טווח על זוגות שבוחרים לתווך את גירושיהם מצא כי קשר ילדם גבוה משמעותית מזה שהושג באמצעות התדיינות משפטית.

כאשר משא ומתן על גירושין באמצעות גישור, שני בני הזוג יכולים לעבוד עם אנשי מקצוע אחרים המעורבים במקרה. פסיכולוג יכול לעזור לקבוע את הדרך הטובה ביותר להפיץ משמורת ילדים וביקור. עובד סוציאלי, פסיכולוג או שמאי יכול לסייע בפתרון סוגיות אחרות, כגון משמורת ילדים. אמנם נוכחותו של עורך דין במהלך הגישור אינה חובה, אך מומלץ מאוד ששני הצדדים יתייעצו עם אחד לפני הפגישה ואחריה. נוכחותו של עורך דין במהלך מפגשי גישור יכולה להפוך את התהליך למחלוקת יותר.

תפקיד המתווך הוא לספק הדרכה וניטרליות. הם צריכים להיות מסוגלים להזהיר את הצדדים לפרטים החשובים ולפרוש פתרונות אפשריים. המתווך גם יעזור להם להשלים את הניירת. זה יבטיח ששני הצדדים יוכלו להגיע להסכם. ישנם יתרונות רבים לגישור בן הזוג. אז, איך גישור בין בני זוג יכול להועיל לך? הבה נבחן את התהליך. כולנו עברנו גירושין, אז למה לא לנצל את זה?

למה גישור יכול לעבוד בשבילך?

אם הנישואין שלך על הסלעים, נסה ליישב את הבעיות שלך באמצעות גישור. זה ייתן לשניכם הזדמנות לומר את מה שאתם רוצים וצריכים ללא חשש משופט. לשופטים אין מושג לגבי הצרכים והרצונות שלך ויכולים לקבל החלטות גדולות שעלולות להיות להן השלכות ארוכות טווח. לעומת זאת, גישור מאפשר לך לקבל קול בעתיד שלך. אם הנישואין שלך על הסלעים, גישור יכול לעזור לך להגיע להסכמה שמתאימה לך ולילדים שלך.

המתווך יהיה שם כדי להתמודד עם היבטי משק הבית של המקרה שלך. הוא או היא ישאלו שאלות כדי להבהיר דברים ולקבל מידע נוסף. הם גם יסכמו את הנקודות העיקריות כדי שתדע שאתה נמצא באותו עמוד. המתווך גם יעזור לך לזהות את הנושאים שראוי ליישב, כמו גם את האזורים שבהם אתה לא מסכים. עד הפגישה גישור נגמר, אתה צריך מושג ברור על מה שניכם רוצים ליישב.

לפני שתתחיל בתהליך הגישור, עליך לוודא שבן זוגך אינו פוגע. אם בן הזוג שלך הוא אלים או מתעלל, זה יכול להיות הכי טוב לשקול שכירת עורך דין גירושין. סביר יותר שתתקדם אם תפגוש במגרש משחק שווה. אתה צריך גם לשכור עורך דין אם אתה כבר מאוים או נפגעו על ידי בן הזוג שלך. אם בן / בת הזוג שלך מתעלל, הם כנראה יפחדו לדבר בפתיחות. עורך דין טוב יוכל לעזור לך למצוא מתווך אשר יטפל במקרה בצורה בטוחה.

בחירת עורך דין לגישור

כאשר אתה זקוק למתווך לגירושין שלך, בחירת עורך דין שיכול לעזור בענייני גירושין היא חיונית. אמנם מתווך לא ייתן ייעוץ משפטי, אך הוא יכול לתת הצעות כיצד בתי המשפט יראו את עמדתו של כל אחד מבני הזוג. תהליך הגישור כולל בדרך כלל מספר מפגשים כדי להגיע להסכם מקובל על שני הצדדים. בסופו של דבר, בני הזוג יעבדו עם המתווכים שלהם כדי לפתור את ההבדלים שלהם באופן הוגן לשני הצדדים.

בעת בחירת עורך דין לגירושין שלך, אתה גם צריך לקחת בחשבון את הדינמיקה כוח בין שניכם. במקרים מסוימים, חוסר איזון בכוח מונע מאנשים להביע את צרכיהם מכיוון שהם חוששים מעונש. בעוד אתה עלול להרגיש יותר בנוח להביע את הצרכים שלך לבן הזוג שלך בסביבה לא רשמית, אתה צריך לשקול אם המתווך יכול לעבוד איתך בסביבה שבה בן הזוג שלך יש יותר כוח. אם בן הזוג שלך יש נכסים מוסתרים, אתה רוצה לבחור עורך דין שמוכן לעבוד בתום לב כדי לעזור לך להגן על עצמך.

לפני שתחליט על עורך דין, אסוף את המסמכים הכספיים שלך ובקש מבן / בת הזוג לספק אותם. למרות שזה אולי נראה משימה מייגעת, בן זוג שמעוניין לעבור גישור לא סביר להסתיר נכסים. בנוסף, עליכם לדעת בדיוק אילו נכסים יש לבן / בת הזוג שלכם וכיצד הם נרכשו. אם שיתפת בית עם סבתא שלך, הקפד להוכיח זאת לעורך הדין. אם אתה מנסה להגן על מורשת סבתא שלך, עליך גם לוודא שאתה אוסף את התיעוד.

למידע נוסף על גישור בין בני זוג, הקליקו: https://ganonlaw.co.il/%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%96%D7%95%D7%92/