מדוע אתה צריך עורך דין עבור אשרת עבודה בארה"ב?

מדוע אתה צריך עורך דין עבור אשרת עבודה בארה"ב?

אנשים רבים חולמים לעבור לארה"ב ולהתחיל קריירה חדשה. לעתים קרובות הם שואלים: "איך אני יכול לעשות את זה?"

התשובה לשאלה זו פשוטה: אתה צריך ויזת עבודה. מסמך זה מעניק לך רשות להישאר בארצות הברית בזמן העבודה אצל מעסיק.

במה עורך דין יכול לעזור לך?

מדי שנה, אלפי אזרחים זרים מיומנים מאוד מבקשים אשרת עבודה H-1B בארה"ב. לאחרונה, USCIS הבחין בעלייה במקצועות המומחיות RFE (Requests for Evidence).

בקיצור, עיסוק מיוחד הוא כזה שמחייב יישום תיאורטי ומעשי של ידע מיוחד. באופן כללי, זה דורש לפחות תואר ראשון או שווה ערך כדי להיות זכאי.

על פי INA 214(i)(1), עיסוק בארצות הברית דורש לפחות תואר ראשון או שווה ערך לכניסה.

מעסיקים המחפשים עובדים לעסק שלהם מבקשים לעתים קרובות ויזות H-1B. אשרות אלו לא מהגרים מאפשרות לאזרחים זרים בעלי כישורים גבוהים לעבוד בארצות הברית עד שש שנים.

עורך דין לענייני הגירה לארה"ב מנוסה בטיפול בענייני ויזת H-1B יכול להדריך אותך בתהליך קבלת ויזת העבודה שלך. הם יידעו אילו טפסים, עמלות ותיעוד נחוצים לאישור.

לפני שהמעסיק שלך יוכל להעסיק אותך, עליו להגיש בקשה לתנאי עבודה (LCA) למשרד העבודה האמריקאי כדי לאשר שלתפקיד שלשמו הם שוכרים לא תהיה השפעה שלילית על השכר או תנאי העבודה של עובדים אמריקאים המועסקים באופן דומה .

אשרת E-1 היא אישור עבודה שאינו מהגר המונפק לאזרחים זרים העוסקים בפעילות מסחרית בין ארצות הברית למדינת מולדתם. ויזת עבודה מסוג זה יכולה להיות מונפקת לסוחרי אמנות, עסקים ויזמים.

כדי להיות זכאי לויזה E-1, על החברה שלך להיות בעלת יותר מ-50% מהסחר הבינלאומי שלה עם ארצות הברית או מדינת הולדתך. ההחלפה חייבת להיות מהותית בכך שהיא מתרחשת באופן קבוע וללא הפרעה בין הצדדים בתמורה לתמורה.

עורך דין מנוסה בהגירה E-1 יכול להדריך אותך בתהליך רכישת ויזה זו. הם יעריכו הן את הרקע העסקי והן את הרקע האישי שלך, כמו גם את כל התוכניות להגירה. לאחר מכן הוא מכין אותך לראיון בקונסוליה.

אשרת E-2 זמינה לאזרחים של מדינות בעלות אמנות להגיע לארצות הברית ולפתח או לנהל מיזם מסחרי שבו השקיעו. זה עשוי להיות מוענק גם לעובדים בכירים, מפקחים וחיוניים.

כדי להיות זכאי, עליך להחזיק או להיות בעל זכויות רוב בחברה שפתחה משרד בארה"ב. זה מצריך השקעה כספית נרחבת.

כדי שחברה תהיה זכאית, היא חייבת להיות מיזם מסחרי ממשי ופעיל שיכול להעסיק לפחות שלושה עובדים בארה"ב במהלך שנת הפעילות הראשונית שלה – דרישה זו ידועה כ"כלל השוליות".

חברות חייבות להוכיח את יכולתן ליצור מקומות עבודה על ידי פיתוח תוכנית עסקית להגירה והקרנת מגמות גיוס עובדים לאורך חמש שנים. במקרים רבים, חברות כבר חייבות להכיל שלושה או ארבעה עובדים אמריקאים בצוות לפני שיינתן להם אישור להעסיק אנשי ארה"ב באשרות E-2.

אשרת O-1 זמינה לעובדים בעלי יכולת יוצאת דופן בתחומי המדעים, האמנויות, החינוך, העסקים או האתלטיקה. כפי שהוגדר על ידי USCIS (שירותי אזרחות והגירה של ארצות הברית), יכולת יוצאת דופן מוגדרת כהערכה לאומית או בינלאומית מתמשכת בתחום המומחיות של האדם שניתן להוכיח באמצעות פרסים או הישגים משמעותיים אחרים.

השלב הראשוני בהגשת בקשה לויזה O-1 הוא מציאת נותן חסות שיעתור בשמך. זה יכול להיות מעסיק שיעסיק אותך במהלך תקופת אשרת ה-O-1 שלך.

בנוסף, עליך לקבל חוות דעת מייעצת בכתב מאיגוד עובדים או מקבוצת עמיתים בתחום המומחיות שלך. חוות דעת אלו הן חובה עבור כל עתירות אשרת O-1; עם זאת, אם אין ארגון עובדים מוכר או קבוצת עמיתים באזור ההתמחות שלך, אתה עשוי להיות זכאי לתמורה לוויתור.